Beyaz Gardenya - Belinda Alexandra

Unknown | 2/27/2014 |

Belinda Alexandra’nın okuduğum ilk kitabı. Bundan sonra da kitaplarını okumak istiyorum. Beyaz Gardenya, elimden bırakamadığım sürükleyici bir kitaptı. Kitabı bitirdikten sonra başka kitaplarını da araştırmaya başladım. O kadar beğendim yani :) Eh artık en iyiler arasındaki yerini de almalı.
Kısaca konusundan da bahsedeyim. Rus devrimiyle Çin’e gelen Rus aileler İkinci Dünya Savaşıyla da Japonya-Çin Savaşı'nın ortasında kalacaklardır. Kocasını kaybettikten sonra kızıyla yaşamını sürdürmeye çalışan Alina bir karar vermek zorunda kalır. Alina’nın bu kararı anne kızın bundan sonra ayrılmasına neden olacaktır. Annesinden ayrılan Anya’nın yolu farklı insanlarla farklı ülkelerde kesişecek.  Aşk ve özlemin de olduğu bu hikâyenin sonunda bakalım Anya annesine kavuşacak mı?
 

4 yorum:

  1. bende de var ve henüz okumadım..ama anlatmana bakılırsa sanırım öncelik tanımalıyım bu kitaba..
    ayrıca konu olarak baya bi dram ağırlıklı görünüyo umarım çok acıklı bişi diildir.. :(

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öncelik tanımalısınız:) Okuduğunuzda yorumunuzu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bir kitap acaba ben aldım ama daha başlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severek okudum, umarım okuduğunuzda siz de beğenirsiniz.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP