Leyla - Alexandra Cavelius

Unknown | 3/17/2014 |

Savaşın soğuk yüzü şimdi de Bosna’da… Gördüklerimizden, duyduklarımızdan başka bir şey Bosnalı Leyla’nın yaşadıkları. Sırpların Bosna halkına uyguladığı, insanın kanını donduracak bir vahşete tanık oldum kitabı okudukça. Leyla, gerçek bir yaşam öyküsünden yola çıkarak yazılmış bir kitap. Balkanlar’da yakın tarihimizde yaşananları, Sırpların esirlere uyguladıkları işkenceyi okudukça dayanamayacaksınız. Leyla’nın bu işkencelerden sonra hayatta kalmasının bir mucize olduğunu düşünüyorum. Leyla ile birlikte diğer esirlerin de yaşadıklarını okumaya başladığınızda bu kitabı elinizden bırakamayacaksınız. Israrla okumanızı tavsiye ediyorum.
 

8 yorum:

  1. Bu kitabı okumuştum,çok etkilenmiştim gerçekten. Dediğin gibi insanın kanı donuyor okurken bile. Eğer okumadıysan İncir Kuşları'nı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. O zaman İncir Kuşlarını da listeme alıyorum : )

      Sil
  2. Sevgili Pamuk Şekeri;

    Seni MİMLEDİM!!!! :))) Mim yazımı aşağıdaki adresten okuyabilirsin; cevaben yazacağın MiM yazını; yorum olarak benim yazımın altında da paylaşırsan sevinirim;; Sevgiyle öpüyorum:) Mutlu MİMLer ;)

    http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/03/mimmimmim-mim-pasm-gol-oldu-sevgili.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen başlıyorum yazmaya...

      Sil
  3. etkileyici bir kitaptı gerçekten. mimini gördüm en kısa zamanda yanıtlayacağım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten etkileyiciydi kitap. Miminizi heyecanla bekliyorum:)

      Sil
  4. Sırpların esirlere uyguladıkları işkenceyi düşündükçe bile insan kötü oluyor,bi de okurken :(
    unutulmaması gereken olaylar bunlar...

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Keşke savaşlar hiç olmasa, insanlar böyle işkencelere maruz kalmasa :(
      Sevgiyle kal...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP