Bizim Gizli Bahçemizden - Nermin Bezmen

Unknown | 4/17/2014 |
 
Nermin Bezmen’i bir tv programında kitabının tanıtımını yaparken izlemiştim ve gerçek bir hayat hikâyesinin anlatıldığı Bizim Gizli Bahçemizden adındaki kitabı merak ederek almıştım. Ancak kitap beklentimi karşılamadı L
Nermin Bezmen eşi Pamir Bezmenle yaşadığı aşkı iki zaman diliminde anlatmış okuyucuya. Kendisinden 18 yaş büyük patronuyla yaşadığı aşkın evliliğe gidiş yolunda yaşadıklarını, 34,5 yıl sonra eşini kaybetmesiyle birlikte yaşadığı üzüntüyü, büyük aşkına olan özlemini dile getirmiş yazar. Aslında konusu güzel ama sık sık tekrarların yapılmasından mı, anlatımdan mı bilmiyorum okurken sıkıldığım, yarıda bırakmak istediğim anlar oldu. Bu yüzden diğer kitaplarını okur muyum bilmiyorum.
 

6 yorum:

  1. Hep D&R larda gördüğüm ama içimden almak gelmeyen bir kitaptı. Demek hislerim doğruymuş. Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Bu arada müsadenizle izleyiciniz oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben, güzel bir kitap olduğunu düşünerek almıştım ama yanılmışım maalesef :( İzlemeye layık gördüğünüz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bu kitapta inanılmaz sıkılmıştım. Zaten kitabı yarım bıraktım malesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Meltem, ben de yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim kitabı. Gerçekten sıkıcıydı...

      Sil
  3. geçenlerde bir arkadaşım almış ve oda bu tekrarlardan bahsetmişti.ama tüm kitapları bu şeklide değil.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP