Kitap Alışverişi-4

Unknown | 6/09/2014 |
 
Kısa süre önce internetten alışveriş yaptığım için bu aralar kitap almam diye düşünürken yine kendimi engelleyemedim. Beni bu kitap standlarından uzak tutmaları lazım. Yoksa, kitap sitelerinde gördüğüm kitaplar karşıma çıkmış nasıl durayım J
Yeni aldığım kitaplardan Nora Roberts’in kitabını okumaya başladım. Hem yazarın kitaplarını merak ettiğim için hem de dört adet Sarah Jio kitaplarına ara vermek için bu kitaba başladım. Ama bundan sonra çok merak ettiğim Böğürtlen Kışı’na başlamak istiyorum bir an önce.


2 yorum:

  1. merhabalar :)

    Kitap alışverişinden güzel bir alışveriş var mı bilmiyorum, hem alışverişi bir keyif hem daha sonraki okuma sürecinde kitabın insana yaşattıkları kattıkları bir keyif :)
    kitaplarınızdan Britanya Yolunu çok merak ediyorum açıkçası kaç defa karşıma çıktı almak kısmet olmadı :)
    kitaplarınız hayırlı olsun ve her kitabı ayrı bir mutluluk ve keyifle okumanız dileğiyle :)
    saygılar ve sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Kitap alışverişinden daha güzel bir alışveriş olmadığını düşünüyorum ben de :) Kitapseverlerin ortak düşüncesi sanırım hep bu yönde.
      Britanya Yolu'nu alırken kitap hakkında bilgi sahibi değildim. Okuduktan sonra pişman olmayacağım bir kitaptır umarım.
      Görüşmek üzere...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP