Kitap Alışverişi-7

Unknown | 7/31/2014 |

En sonunda ben de katıldım Dr’nin 5 liralık çılgınlığına. Serilerin ilk kitapları olduğu için Lanet İşleyiciler ile Mefisto’yu 12.73 liraya almak zorunda kaldım :( Aslında ben alsam mı almasam mı diye düşünürken Lanet İşleyicilerin ilk kitabının fiyatını yükseltmişler. Siparişi bayramdan bir gün önce verdim ama kitaplar bayram dolayısıyla bugün geçti elime.
 


Dr’den ilk defa alışveriş yapıyorum. Sen o kadar , alsam mı, hangisini alsam, güzel midir diye zor karar ver, üzerine bir de bayram geçsin de kitaplar gelsin diye merakla bekle ve sonrasında hayal kırıklığına uğra. Aslında hayal kırıklığım yayıneviyle ilgili. Çünkü kitap kapakları beklediğim kalitede değiller. DEX ile ilgili güzel yorumlar okuduğum için beklentimi yüksek tutmuş olmalıyım. Ayrıca bazı kitapların puntoları o kadar küçük ki herhalde okurken büyüteç kullanmak gerekecek. Şimdi 5 liralık kitap, o kadar olur diyeceksiniz belki ama 12.73 olan iki kitap da aynı kalitede maalesef L
 
 

Neyse yine de çok mutluyum kitaplarıma kavuştuğum için J Elimdeki kitabı bitirdikten sonra bakalım hangisinden başlayacağım. Bir kitabı bitirip başka bir kitaba başlamak için seçim yapmak, kitap okumak kadar keyifli bir süreç benim için.
 

8 yorum:

  1. Keyifle oku, çok güzeller. Fantastik sevmem ama Dex'in fantastiklerinin çok sevildiğini biliyorum.

    Ayrıca evet dex kapakları cidden çooook çook kalitesiz. Kocan Kadar Konuş, Dublin Caddesi kitaplarım mahvoldu, bence kapak kalitesi artmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Meltem :) Ben de aldığım kitapları blog yorumlarını okuyarak aldım. Umarım güzel seçimler yapmışımdır :)
      O zaman Dex'in kapaklarının kalitesi indirim ile ilgili değil :( İndirime girse bile kalitesinden ödün vermeyen yayınevlerini örnek almalılar bence.

      Sil
  2. Kitap okumayı alışkanlık haline getirmeniz çok güzel birşey.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de hemen bakıyorum bloğuna.

      Sil
  3. Çok güzeller ciddeen. :D Lanet İşleyiciler serisinin sıralaması nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Seriyi merak ediyorum ben de...Bakalım yorumum okuduktan sonra nasıl olacak ?
      Sırasıyla;
      1- Beyaz Kedi
      2- Kırmızı Eldiven
      3- Kara Yürek

      Sil
  4. Hepsi çok güzel kitaplar Pür ve Füzyonu çok merak ediyorum. Yorumlarınıda sabırsızlıkla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:) Pür'ü okudum, bitti ancak yorumunu yazamadım henüz bloğa.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP