Kitap Alışverişi-5

Unknown | 7/05/2014 |

Yine bir kitap alışverişiyle karşınızdayım. Tüm kitapseverler gibi kitap alma konusunda tutamıyorum kendimi. Her alışverişten sonra, önce aldıklarımı okuyup ondan sonra kitap alırım artık diyorum ancak engelleyemiyorum kendimi. Yayınevlerinin yaptığı indirimler de teşvik edince arka arkaya yapılan alışverişler çıkıyor ortaya. İşte ben de böyle mutlu oluyorum.
 
 
Yine bir kitap alışverişiyle karşınızdayım. Tüm kitapseverler gibi kitap alma konusunda tutamıyorum kendimi. Her alışverişten sonra, önce aldıklarımı okuyup ondan sonra kitap alırım artık diyorum ancak engelleyemiyorum kendimi. Yayınevlerinin yaptığı indirimler de teşvik edince arka arkaya yapılan alışverişler çıkıyor ortaya. İşte ben de böyle mutlu oluyorum.
 

Bir süredir kitap sitelerinde Julia Quinn’in kitapları o güzel kapaklarıyla dikkatimi çekiyordu. Judith Mc Naught ve Julie Garwood ise hakkında güzel yorumlar okuduğum iki yazardı ve kitaplarını uzun zamandır almak istiyordum. Kipa'daki indirimi görünce merak ettiğim bu kitapları da aldım nihayet  J Julia Quinn’in Bridgerton serisinin  ilk beşini sevgili Onur'un (The Reading Lady) bloğundaki sıralamaya  göre aldım ve Yüreğe Söz Geçmiyor kitabıyla başladım okumaya.
 

Şu kitaplara üzülüyorum :( karmakarışık bir halde yıpranıyorlar. Bu sepetin içinden kitapları bulabilmek için kardeşimle birlikte hayli çaba gösterdik. Hepsi elimizden geçti :) Biz kitapları seçtikten sonra en azından sepet de düzenlenmiş oldu :) 

 
 

9 yorum:

  1. Ay nereden aldın ki bu kitapları? Kipada mıydı indirimler? :) Ona göre bende bir koşu gidip bakacağım da burada da var mı diye. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kipa'dan aldım canım. Özel baskı yapmış Epsilon. Benim de daha almak istediklerim var :)

      Sil
    2. Şey peki boyutları nasıl? Cep boy gibi mi? Yoksa normal boyutlarındalar mı? Birde o özel baskı yazısı yapıştırma mı yoksa kapağın kendisinden mi? :D Çok soru sordum galiba merak ettim. ^^

      Sil
    3. Kitaplar normal kitap boyutlarında, cep boy değil. Özel baskı yazısı da yapıştırma değil maalesef. Etiketler yapıştırma onları çıkarıyorum ben. Ayrıca kapakları epsilonun diğer kapakları gibi değil. Okurken biraz dikkat etmek gerekiyor. Başka olumsuz birşey yok. Sormak istediğini çekinmeden sorabilirsin. Yardımcı olabilirsem mutlu olurum.

      Sil
    4. Hadi yaa. :( Çok üzüldüm şimdi almam ki o zaman ben öyle üstünde özel baskı falan yazınca güzel gözükmüyor. :D Sanırım sorularım şimdilik bu kadar. Teşekkür ederim. ^^

      Sil
    5. Ayy ama sen güle güle oku kitaplarını. :) Yorumlarını da bekliyorum en kısa zamanda. Julie Garwood'un kitaplarını beğenip beğenmeyeceğini merak ediyorum. :)

      Sil
    6. Öncelikle teşekkür ederim :) Baskı konusunda haklısın güzel bir görüntü olmuyor. Ayrıca ne gerek var öyle özel baskı demeye anlamadım. Julie Garwood'u ben de merak ediyorum. En kısa zamanda okuyup yorumlayacağım.

      Sil
  2. bu serinin tamamını okudum biri emanetti ama diğerlerini aldım.güzel bir seri..keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman en kısa zamanda serinin diğer kitaplarını tamamlamalıyım :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP