Yüreğe Söz Geçmiyor - Julia Quinn

Unknown | 7/11/2014 |

 
İlk önce kapağıyla dikkatimi çeken, sonrasında okuduğum yorumlarda beğenilen bir seri olmasından dolayı Bridgerton serisinin ilk beş kitabını aldım. Açıkçası okumadığım bir yazar olduğu için tedirgindim güzel değilse diye ama iyi ki almışım diyorum ilk kitabı bitirdikten sonra. Özel basım yapan Epsilon’un kalitesinden ödün vermesi şaşırttı beni. Kitaplar Epsilon’un önceki kapakları gibi değil. Üstelik fiyat olarak da çok ucuz değil. Başka bir yayınevi olan Arkadya kalitesini bozmadan, üstelik püsküllü ayraçlarıyla aynı fiyattan okuyucuya kitaplarını sunabiliyorsa Epsilon’un neden aynı hassasiyeti göstermediğini merak ediyorum.  
Bridgerton ailesi sekiz çocuğunu alfabetik sıraya göre isimlendirmiştir. Ailenin en büyük kızı Daphne ile dükün oğlu Simon’un hikâyesini eğlenceli bir üslupla anlatmış yazar. Daphne ile Simon arasında gelişen olayları ve kardeşlerin birbirleriyle olan diyologlarını gülümseyerek okuyacağınız bir kitap Yüreğe Söz Geçmiyor. Benim gibi daha önce fark etmediyseniz, şimdi bu seriyi okumalısınız çünkü okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Sadece Daphne’nin annesi Leydi Violet için bile okunur bu kitap.
Serinin devamında en çok merak ettiğim, dedikodu gazetesinin yazarı Leydi Whistledown’un kim olduğu… Umarım bu merakımı kimse gidermez J 
  

4 yorum:

  1. :) yine okuduğum ve benim kafamı boşaltmaya yarayan çerezlik kitaplarımdan biri :)fiyatlar kousunda haklısın.kitapçım dükkanını kapatmak zorunda kaldı karavanında satıyor.10 günde bir çağırıyoruz şükür hem taksitle hem çok ucuza alabiliyoruz.sahaflardan yada kapatak kitapçılardan ucuza aldığı orjinal kitaplarda var elinde.o karavanda kendimi kaybediyorum resmen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri hakkında güzel yorumlar okuyunca isabetli seçimler yaptığıma seviniyorum :) Kitapçınızın kolaylık sağlaması ne güzel bir fırsat... Kitap sevgisi böyle bir şey, kitap görünce insan kendini kaybediyor gerçekten :)

      Sil
  2. Leydi Whistledown'un kim olduğunu biliyorum :D
    Ama o kadar uzun zaman oldu ki okuyalı isim veremeyeceğimden spoiler da veremem :D
    Kipa'da indirim vardı umarım oradan almışsındır. En azından daha uyguna gelirdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Allahım iyi ki hatırlamıyorsun :))))
      Canım tavsiyen için teşekkür ederim. Kipa'dan aldım ben de :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP