Mefisto - Trinity Faegen

Unknown | 8/07/2014 |
 
Kitabı bitirir bitirmez yorumumu yazmak istedim. Kitaplar elime geçtiğinde kalitesinden şikayetçi olsam da Mefisto’nun hikayeyle uyumlu kapak tasarımı çok güzel bence. Zaman zaman Alacakaranlık serisini hatırlatsa da güzel sürükleyici bir hikâye. Eğer Alacakaranlık serisini sevdiyseniz bu seriyi de severek okursunuz. Alacakaranlık’taki vampirlerin yerine Mefisto’da cehennemin çocukları Mefistolar var. Karşı tarafta ise ruhlarını satan Kuzgunlar. Anobo olan Sasha ile cehennemin çocuğu Jax’in hikâyesini okumanızı tavsiye ediyorum. Bu yazımı yayınladıktan sonra hemen ikinci kitap olan Mefisto’nun Öpücüğünü okumaya başlıyorum. Bakalım ikinci kitapta neler olacak J
 

2 yorum:

  1. Baya ilginç geldi.. Alacakaranlık sevmiştim. Bunu bir yere not ettim diğer yorumlarını da beklıyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacakaranlık sevdiysen bu kitabı da seversin bence. Serinin ikinci kitabını da okumaya başladım, bitirdiğimde aynı tadı bırakacak mı merak ediyorum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP