Karanlık Ateş - Karen Marie Moning

Unknown | 9/06/2014 |

Hakkında sürekli güzel yorumlar okuduğum Ateş serisinin ilk kitabı Karanlık Ateş’i okudum ve Kan Ateşi’ne başladım. Aslında seri okuduğumda ara verip başka kitaplar okuyorum genelde ancak neler olacağını çok merak ettiğim için devam ediyorum ikinci kitapla.
Ateş serisi, bu kadar övülüyor ve adından bu kadar söz ettiriyorsa boşuna değil bence. Daha ilk sayfadan itibaren okuyucuyu içine alan bu kitap aldı götürdü beni Dublin’nin sokaklarına, Barrons’un kitap ve süs eşyaları dükkânına. Meşhur Barrons’u tanımış oldum ben de J Bundan sonra Barrons ile Mac arasındaki ilişkinin nasıl gelişeceğini çok merak ediyorum.  Kitabın konusunu yazmak istemiyorum. Okumayanlara, mutlaka bu seriye başlamalısınız diyorum. Karen Marie Moning’in yarattığı bu fantastik dünyaya siz de adımınızı atın, pişman olmayacaksınız. Bana, seriyi önerdiği için Kristal Kitap’a çok teşekkür ediyorum.
 

4 yorum:

  1. beğenmene çoook sevindim. :) araya başka kitaplar koyarak okuma fikri güzelmiş. daha yavaş biter en azından seri. ^_^ 3 kitabı okuduktan sonra ki yorumunu da merak ediyorum. umarım sende saplantılı -fazla saplantılı, hatta psikolojik destek almayı gerektirecek kadar :P- bir şekilde Barrons hayranı olursun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tavsiyen için çok teşekkür ederim :) Sayende güzel bir seriyi tanıdım. Kitapları sindire sindire okuyorum ve seri bitsin istemiyorum. Bitince çıkacak kitabı beklemek daha zor :) Sen böyle deyince üçüncü kitabın sonunu merak ediyorum şimdi. Psikolojik destek alacak kadar çok mu hayran olacağım diyorsun Barrons'a :)))

      Sil
    2. Seni bilemem ama ben öyleyim diye bir itirafta bulunayım. :D Ki zaten bunu anlamayan da kalmamıştır. :D 3. kitap veya 4. kitapta değil de daha Barrons Bayan Lane dediği anda bende saplantı oluşmuştu ona karşı. :D :D O yüzden sende de okudukça oluşsun istiyorum. :D

      Sil
    3. Arada başka kitap okusam da aklım Ateş Serisi'nde :) Bir de kitabı okurken hep Barrons anlatılsın istiyorum ama çok fazla ortalarda yoktu üçüncü kitapta ya da bana öyle geldi. Acaba saplantı mı oluştu :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP