2014 Favori Kitaplarım

Unknown | 12/29/2014 |
 
Bu yıl içinde okuduğum kitapların içinde birkaç tanesi hariç hepsini severek okudum. Bu kadar güzel seçimler yapmamın nedeni ise blogger arkadaşlarım. Yeni yazarlarla tanıştım sayelerinde ve çok güzel kitaplara sahip oldum. Herkese katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.
Birçok blogda rastladığım bu etkinliği ben de yapmaya karar verdim. Bu yıl içinde okuduğum en iyi on kitabı seçtim ancak bu biraz zor oldu. Seçim yapmak gerçekten zor… Seçtiğim kitapların sıralaması yok.

Kapağı, konusu harika bir fantastik kitap.

 
Hakkında çok güzel yorumlar okuduğum, beklentimi boşa çıkarmayan Umutsuz’u okumayan kalmamıştır diye düşünüyorum.

 
Olivia, Calep ve Leah arasındaki aşk üçgeninde dönen entrikaları soluksuz okuyacağınız bir kitap Fırsatçı.

 
Bu seri tartışmasız en favori serim. Aslında kitapları ayırt etmiyorum ama benim okuduğum son kitap olduğu ve çok heyecanlı bir yerde kaldığı için bu kitabı seçtim. 
 
 
Sarah Jio’nun tüm kitaplarını severek okudum. Yazarı ilk olarak Böğürtlen Kışı kitabıyla fark ettim. Kitapları çıkış sırasına göre okuduğum ve ilk önce Mart Menekşeleri’yle başladığım için bu kitabı seçiyorum.
 
 
Bu kitapta her şey var… Amerikan İç Savaşı zamanı ve Cole ile Alaine’nin, o çok ilginç tanışmaları ve sonrasını okurken sayfaların nasıl bittiğini anlamayacaksınız.

 
Bu kitabı hiç dilimden düşürmüyorum ki! Aşk Yeniden’i okuyan herkes Virgin River kasabasında, yağmurlu bir gecede Jack’in sıcacık barında yemek yediğini hayal etmiştir diye düşünüyorum.

 
Tam da bu aralar okunacak, evli bir çiftin çocuk özlemini anlatan masal tadında bir kitap…

 
Üç kadının dileklerini konu alan bu kitabı okuduğunuzda o kadınlardan en az birinin yerine koyacaksınız kendinizi.

 
Kendini sürekli cinayetlerin içinde bulan Tenny’i mutlaka tanımalısınız. Tenny’nin maceraları Geçmişin Gölgesinde Aşk kitabında da hız kesmeden devam ediyor.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP