Debbie Macomber Kitapları Seri Sıralaması

Unknown | 12/02/2014 |
Eminim ki birçok kişi yazarın kitaplarının sırasını biliyordur ama bilmeyenler de varsa umarım bu yazım faydalı olur diye düşünüyorum. Bundan sonra bildiğim serileri sizinle paylaşacağım. Böyle bir yazı hazırlamayı düşünmemin sebebi ise benim de okumak istediğim kitaplarda sıralama sorunu yaşamam. Bazı kitapların sıralamasına internetten de ulaşamıyorum. İlk olarak Debbie Macomber ile başlamak istiyorum.
  
2- Bir Yumak Mutluluk 
3- Bahçemde Yeşeren Umutlar
3,5- Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var
 
4- Mucizeler Dükkânına Dönüş
 
5- Bir Dilekle Başladı Her Şey 
 
6- Yeni Başlangıçlar Mevsimi
 
7- Sevginin Son Dileği
 
8- Çiçeklerimi Rüzgâra Verdim
 
9- İyi ki Geldin
 
Bir diğer seri...
1- Deniz Feneri Yolu 
2- Gül Ağacı Sokağı 
 
3- Pelikan Çıkmazı
 
 Son olarak...
1- Gül Limanı Oteli
2- Gül Limanı Oteli Çiçekler İçinde
  
 

2 yorum:

  1. ben de bir macomber hayranıyım ve kitaplarının serisine ulaşmak gerçekten çok zor teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seriye ulaşmak benim için çok kolay oldu çünkü serinin tamamını Kiler'den bir defada aldım :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP