Küçük Mucizeler Dükkânı - Debbie Macomber

Unknown | 12/12/2014 |
 
Bu aralar bebek battaniyesi örüyorum ve kitabın konusuyla da çok uygun oldu J Seriye nihayet başladım. Okumaya başlamadan önce biraz önyargılıydım. Aslında bir yazar bu kadar satıyorsa, bu kadar beğeneni varsa boşuna değildir. Neyse, böyle düşünmemin nedeni bu kitabı okuyan bir bloggera yapılan -‘bu kitabı okumak size ne kazandırdı’- bir yorumdu. Bence her kitapta öğrendiğimiz bir şeyler vardır mutlaka. Hem olmasa ne olur ki ben bir kitabı okumaktan keyif alıyorsam bu bir başkasına böyle bir yorum yapma hakkı vermez. Küçük Mucizeler Dükkânı keyif aldığım diğer kitaplar gibiydi benim için. Kendimizden bir şeyler bulacağımız ve hayatın ne kadar değerli olduğunu hatırlatan bir hikâye okudum. 
Yeni bir kitaba başladığımda, hikâyeye adapte olamıyorum hemen. Küçük Mutluluklar Dükkânı öyle sıcacık başladı ki Lydia’nın rengârenk yünleri arasında kayboldum ben de. Lise ve üniversite yıllarında yakalandığı hastalık sırasında örgülerle uğraşmak terapi gibi gelir Lydia’a. Hastalıktan sonra da çok sevdiği örgülerini yapmak için dükkan açmaya karar verir ve tam da istediği gibi bir yer bulur. Üst katı ev, alt katı da iş yeri olarak kiralar. Bu sevimli dükkânda örgü kursu da verecektir. Jacqueline, Carol, Alix’in kursa katılmalarıyla Lydia ile yolları Bir Yumak Mutluluk’ta kesişir.
 

6 yorum:

  1. Yazarın kitaplarını ve bu seriyi okumadığımı itiraf ediyorum. Her yerde bu kitapları görünce okuma isteğim kayboldu ve sanırım ben de ön yargılı davrandım. Güzel yorumunuzdan sonra ben de bu seriyi deneyebilirim:)) Bu arada battaniyenin bitmiş halini merak ediyorum. Bitince bizimle paylaşırsanız sevinirim. Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim arkadaşım :) En azından ilk kitapla başlarsın, sevmezsen devamını okumazsın ama okuduğunda seveceğini düşünüyorum.
      Battaniye bitince paylaşırım yine :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Bu kitap yaklaşık 2 yıldır kütüphanemde var ve okumak için hiç sıra gelmedi. Yazınızdan sonra merak ettim hemen başlayacağım şimdilik siz bana kitabı kazandırdınız bakalım kitap ban neler katacak. teşekkürler kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için :) Bence de hemen başlamalısın, okuduktan sonra yorumunu merak ediyorum.

      Sil
  3. Kitaba başlıcam ama dördüncü kitabını almışım.Umarım bir an önce ilk kitabını alırım ve pişman olmam.Teşekkür ederim kitapların sırasını bizlerle paylaştığın için. :) çok işime yaradı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramış olmasına çok sevindim canım :) Umarım en kısa zamanda diğer kitaplarını alıp bir an önce okumaya başlarsın.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP