Tehlikeli Kızıl - Tarryn Fisher

Unknown | 12/18/2014 |
Fırsatçı'dan sonra Tehlikeli Kızıl'ı da aynı akıcılıkla okudum. Bu seride bir aşk üçgeni var. Aşk üçgenin kahramanları Olivia, Calep ve Leah. Fırsatçı Olivia’nın ağzından yazılmıştı. Bu kitap ise Leah tarafından anlatılıyor. Olivia’a zaman zaman kızmıştım ama sevmiştim de. Bir kitabı okurken hikâyeye sonradan katılan karakterlere ısınamam hemen. Leah için de böyle mi hissettim acaba? Ama öyle değil, bu kızıl gerçekten çok tehlikeli. Calep’i saplantı haline getirmiş ve bu saplantısı hayatındaki herkesten ve her şeyden daha önemli. Okudukça belki severim dedim ancak sevemedim bu kadını.  Evet, sorunlu bir çocukluk geçirmiş ama yaşadığı hiç bir şey onu haklı çıkarmıyor benim gözümde. Şimdiye kadar hiç bir karakter bu kadar itici gelmedi bana.
Tarryn Fisher, o kadar sürükleyici yazmış ki merakla çevirdim sayfaları. Bundan sonra yazarın diğer kitaplarını da okumak istiyorum.
 
 

8 yorum:

  1. hımm ilgimi çekti.not aldım .teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğuna pişman olmayacağın bir seri...

      Sil
  2. Bu kitabı okumadan direkt Hırsız'a geçmeyi düşünüyordum ama herkes okumamı tavsiye ediyor.Hiç sevmiyorum bu karakteri okurken işkence olacak bana ama akıcılığı iki gibiyse bir kaç saatte biter sanırım. :)

    YanıtlaSil
  3. Leah'i ben de sevemedim ama tavsiyeleri dikkate almalısın ve okumalısın bence de. Kesinlikle akıcı bir kitap, pişman olmayacağını düşünüyorum. Okursan eğer yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece başlayacağım kitaba.Olivia kadar sevmem hatta hiç sevmem ama yine de okuyacağım bakalım Caleb ile aralarında neler geçecek. :)
      Okuyunca yorumumu yaparım. :)

      Sil
    2. Yorumunu merakla bekliyorum canım :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim,yapınca yazarım.

      Bu arada mimledim seni. :)

      Sil
    4. Mime baktım bile :) En kısa zamanda yapacağım canım.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP