Vee İkinci Mim de Geldiii (Mim # 17)

Unknown | 12/13/2014 |

Yine Kristal Kitap tarafından mimlendiğim bir etkinlik… Bu mimde sevdiğimiz bir şeyi cevaplarımıza uyarlıyoruz. İlk bakınca anlamıyor insan ama anlayınca da eğlenceli bir mim… Kristal, çikolata seçmiş benim de canım dondurma çekti şimdi. Ah ne kadar iyi gelir bu aralar bana :)

1. Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
1- Dondurma Peşinde (Adalet)
2- Dondurmaya Hücum (Zafere)
3- Dondurma ve Buz (Ateş)
4- Dondurmanın Gücü (Sevginin)
5- Fantastik Dondurma (Dörtlü)

2. Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz. 
1- Kara Dondurma Aşk (Para)
2- Dondurma İşleri (Gönül)
3- Dondurmanın Yazıldığı Gün (Kaderimin)
4- Dondurma Yolunda (Hayat)

3. Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözünü (şiir de olabilir), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
İstanbul’da Dondurma Var Bu Sabah (Yağmur)

4. Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
1- Böğürtlen Dondurması (Kışı)
2- Küçük Dondurma Dükkânı (Mucizeler)
3- Kardan Dondurma (Kız)
4- Dondurmaya İhtiyacım Var (Sana)
 
Ben de One Better Day ve Kitaphane'yi mimliyorum.

8 yorum:

  1. Çok tatlı bir mim olmuş bu ve beni de dahil ettiğin için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Mimi de merakla bekliyorum.

      Sil
  2. Imm.. Dondurmaa!.. Harika olmuş ve Mim İçin teşekkürler :) Yapmaya Çalışacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Mimi de bekliyorum o zaman.

      Sil
  3. Ne güzel bir mim :) Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Dondurmaya Hücummmmmmmmm. :) Çok tatlı olmuş yaaa cevapların. ^_^

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP