High School Musical Book Tag (Mim # 19)

Unknown | 1/07/2015 |

Severek takip ettiğim bloglara bir yenisi daha eklendi. Bahsettiğim blog, Bir Otakunun Dünyası ve sevgili MinLiLi bu güzel etkinlikte mimlemiş beni, çok teşekkür ediyorum kendisine J Yanıtlara geçiyorum hemen.

1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri?
Geçtiğimiz yıl içinde okumaya başladığım, gerçekten çok beğendiğim bir seri ve işte yine Ateş serisi diyorum. Ben yazmaya bıkmadım ama yazdıklarımı takip edenler yeter ama diyecekler artık J
 
2.Öyle bir kitap ariyorum ki - içinde istedigim hersey var?
Bu soruya, Sarah Jio’nun kitapları diyorum. Geçmişle günümüz arasında kurguladığı hikâyelerde, geçmişte işlenmiş bir cinayeti, yarım kalmış aşkları anlatırken okuru sürekli merakta bırakıyor.
 
3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D )

4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?
Bu soruyu tam anlayamasam da anladığım kadarıyla yanıtlamak istiyorum. Sanırım asi bir karakter soruyor J Fırsatçı’daki Olivia, kesinlikle çok asiydi. Her şeye rağmen Olivia karakterini sevdim. Her şeye rağmen diyorum çünkü Calep’i Kızıl’ın ellerine bıraktı, vazgeçti L

5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?
Bu soruyu hiç anlamadımL

6.Ne Zaman – Favori  yaz okuman?
Bu soruya tek bir kitap söylemek zor. Bu yaz okuduğum her kitabı severek okudum. Çünkü artık kitaplarımı önceden araştırarak almaya çalışıyorum. Bir kitap adı söylemem gerekiyor madem, o zaman Duman ve Kemiğin kızı diyorum.

7.Hergün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?
Her ne kadar kitapların içerikleri daha önemli olsa da kapakların güzel olması da önemli benim için. Beğendiğim güzel kapaklar var ve bunlardan bir tanesi kısa süre önce okuduğum Geceye Fısıldanan Dilekler.
 
8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?
Son zamanlarda, öyle uzun süre elimde sürüklenen kitaplar olmadı. Judiht Mc Naught, Karen Marie Moning, Tarryn Fisher ve Tess Gerritsen kitapları diyorum. Nasıl ayırt etmeli bilmiyorum ki. Şu anda okuduğum Tess Gerritsen’in kitabını seçiyorum. Ruhundaki Zehirle Yüzleş oldukça sürükleyici bir kitap.

9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?
Hayal kırıklığı değil de sevmediğim bir karakter oldu. Tehlikeli Kızıl, Leah.
 
10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?
Okuduğum kitaplarda, ya ben hatırlamıyorum ya da kurgusal okul yoktu, o yüzden bu soruya yanıt veremiyorum.

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?
Severek okumadığım birkaç kitap var ve bunlardan bir tanesi Bizi Birleştiren Oyun.  

12.Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?
Okuduğum kitapların çoğu mutlu sonla bitiyor, özellikle de tarihi romanslar. En son bitirdiğim Judith McNaught’in Seni Beklerken kitabı olsun bu soruya da yanıtım.

Kimleri mimliyorum bir bakalım…

Sevgili Kozmokitap, Küçük Dünya, Kitap Gurmesi’ni mimliyorum ben de.
 

15 yorum:

  1. Öncelikle güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. :)

    4.soruyu bende pek anlamadım,Türkçeye çevirince böyle çıkıyor ama sanırım klişe olmayan bir karakteri soruyor. :D

    5. soruda Bromance,iyi anlaşan iki erkek,kardeş gibi, dost gibi.Tabi maalesef bu kelimeyi de başka anlamlara çekiyorlar ama genel olarak kanka gibi bir şey. :)

    Leah. *-*
    Şu an Tatlı şeytan'ı okuyorum onu bitirince Tehlikeli Kızıl'a başlayacağım ama eminim kitabı okurken bir yandan da nefret edeceğim.

    Olivia,son zamanlarda çok sevdiğim bir karakter oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, gerçekten paylaşımlarını merakla beklediğim bloklar arasına girdin :) Sanırım böyle hissetmemin nedenlerinden bir tanesi de samimiyetini hissettirmen, yorumlarıma geri dönmen.
      Anlayamadığım sorular için açıklamandan sonra da aklıma bir şey gelmedi. Neyse başka mimlerde telafi ederim artık :)
      Olivia, benim de sevdiğim bir karakter ama sevdiği adamdan çabuk vazgeçtiği için zaman zaman kızdım ona.
      Leah ile ilgili düşüncelerini de merakla bekliyorum :)

      Sil
    2. Ayy çok mutlu oldum şimdi. :) Çok teşekkür ederim. :)

      Caleb'te az yapmadı ona,okurken çok kızdığım yerler oldu ona da,madem Olivia'yı seviyordun neden evlendin Leah ile. *-* Şimdi düşününce bile kızıyorum.

      Kitabı okuduktan sonra yorumumu yazacağım bloga. :)
      Tabi içerik olarak pek iyi olmayabilir. :D

      Sil
    3. Ah sorma Calep'e daha çok kızdım aslında. Leah gibi biriyle evlendi bir de.
      Yorumunu bekliyorum canım. İçeriğinin iyi olacağından eminim.

      Sil
    4. Bende çok kızdım.Birde yıllar sonra gelip onunla evlendiğini söylüyor ya.Calep ağzıyla kuş tutsa yaranamaz bana artık.Onun kitabını okuyan arkadaşlar,okuduğunda calep için böyle düşünmeyeceksin diyorlar bakalım,umarım dedikleri gibi olur. :)

      Bu gece başlayacağım kitaba.İki günde biter sanırım. :)

      Sil
    5. Üçüncü kitabı henüz almadım ben. Calep'e kızmayacağız öyle mi? Bak şimdi merak ettim. Bir de onun ağzından okuyalım bakalım :)
      İki gün sonra yorumunda görüşmek üzere canım :)

      Sil
    6. Ben üç kitabı da aldım uzun zamandır bekliyorlardı ama geç okumaya başladığıma pişman değilim.Bu aralar okuduklarımın çoğunu bırakıyordum onların üstüne ilaç gibi geldi. :)
      Öyleymiş.Bende çok merak ediyorum.Direkt onu okumaya başlamamak için kendimi zor tutuyorum ama Tehlikeli Kızıl'a başlayınca devamı da geli eminim.
      Tamam. :)

      Sil
    7. Bitirdim kitabı.Tek kelimeyle Leah'tan nefret ediyorum,açık ve net. *-*
      Hırsıza bu gece ya da yarın başlarım.Tehlikeli Kızıl'da Caleb'e karşı düşüncelerim değişmedi bakaım onun kitabında değişecek mi? :)

      Carrefoursa'da indirimli 8 TL hatta bir ara onun üzerinde de indirim vardı 5 TL idi. :)

      Bu arada seni yine mimledim. :)

      Sil
    8. Kesinlikle katılıyorum canım sana, ilk defa bir karakter bu kadar itici geldi bana. Leah'in yaşadığı hiç bir şey değiştirmedi bu düşüncemi.
      Ben bu iki kitabı da Carrefour'dan 8 liraya almıştım. Onları alırken Hırsız yoktu. Haber verdiğin için sağol canım. 5 lira da çok iyiymiş.
      Şimdi bakıyorum bloğuna.

      Sil
  2. Selam! Seni bir etkinliğe mimledim, haberin olsun :)) http://kitapsandali.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım,
      Hemen bakıyorum bloğuna :)

      Sil
  3. Mim için teşekkür ederim canım. İlginç sorular varmış. En kısa zamanda cevaplayacağım.))
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç sorular gerçekten. Cevaplarını merakla bekliyorum arkadaşım :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Etiket için çok teşekkür ederim! En kısa zamanda yapmayı umuyorum ^^ -Yani soruları çözdüğümde filan :D-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de en kısa zamanda yanıtlarını bekliyorum canım.

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP