Kendi Kitabını Yarat (Mim # 22)

Unknown | 1/18/2015 |

Kitap Arası Kahve Molası bu güzel etkinliğe mimlemiş beni :) Kendisine teşekkür edip hemen soruları yanıtlamaya başlıyorum.
 
1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Fantastik ya da tarihi romans yazabilmeyi isterdim ama bu türleri yazabilmek çok daha zordur bence.

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Bağımsız yazardım diye düşünüyorum.
3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Yazacak bir kız ismi düşünemediğim için baş karakter erkek olsun ve adı da Bora olsun J Fantastik ya da tarihi romans için değil, günümüz aşk kitabı yazarsam Bora ismini kullanırdım.
4) Her yazarın etkinlendiğin başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Ülkemizi seçerdim. Aslında ülkemizin her köşesi uygun bu soruya ve o yüzden seçmekte zorlanırdım.
6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Kardeşimle kitaplarla ilgili konuşmayı çok seviyoruz. O yüzden kitabı ilk olarak kardeşime verirdim.
7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Bir kitap yazsam en çok zorlandığım herhalde kitaba bir isim vermek olurdu. Mavi Umudum diyorum.
8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Sürükleyici, duru ve şaşırtıcı.
 

10 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlikti teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaptığın için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Cevapladığın için çok teşekkür ederim :)) Kitap ismini sevdim, benimki yazık isimsiz kaldı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim arkadaşım. Kitap ismini beğenmene sevindim. Aklına gelince sen de bir isim eklersin :)

      Sil
  3. Mim için teşekkür ederim arkadaşım. Dikkatsizliğimden bloguma yaptığın mim davetini cevaplamak isterken sildim:( Kusura bakma canım, bu duruma çok üzüldüm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun arkadaşım, yine yazarım bloğuna. Ben de yanlışlık yapıyorum bazen :)

      Sil
  4. Bloğunuz çok güzel bana da beklerim :)

    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım :) Hemen bakıyorum bloğuna.

    YanıtlaSil
  6. çok eğlendim yaparken, teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığın için ben de çok ederim canım :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP