Evrenin Ötesi - Beth Revis, (Evrenin Ötesi Üçlemesi # 1)

Unknown | 3/04/2015 |
İki karakterin ağzından yazılmış kitap. Gelecekte geminin bilgesi olacak çırak ve dondurulan kişilerden Amy. Amy, anne ve babasıyla birlikte başka bir gezegene gönderilecektir. Bu gezegene gitmek 300 yıl süreceğinden dondurulmaları gerekir. Amy ve ailesiyle birlikte 100 kişilik bilim insanlarından oluşan bir grup dondurulur. Camdan tabutların içerisinde, tekrar uyandırılmak üzere uzay gemisinin kargo bölümüne yerleştirilirler. Godspeed adındaki uzay gemisi, yüzlerce kişinin yaşadığı, günlük faaliyetlerin devam ettiği, dünyaya benzetilmeye çalışılmış ancak her şeyin yapay olduğu bir yerleşim alanıdır. Burada her şey mükemmel ve birbirinin aynıdır. Ancak bu gemide ters giden bir şeyler vardır. Daha fazla ayrıntıya girmeden kitapla ilgili düşüncelerime geçiyorum hemen.
 
Öncelikle bir şey belirtmek istiyorum. Eğer kitabı okumayı düşünüyorsanız kesinlikle arka kapak yazısını okumayın derim. Genellikle kitapların arka kapak yazılarını okumuyorum ancak kitap alırken kitapla ilgili bilgim yoksa fikir edinmek adına bir göz atarım, sonra da unuturum. Bu kitapta da arka kapak yazısında ayrıntılara girilmiş biraz. Olumlu yorumlardan dolayı çok merak ettiğim bir seriydi. Açıkçası soru işaretleri de vardı aklımda acaba beğenecek miyim diye. Kitabı bitirdikten sonra iyi ki almışım diyorum. Sayfalarını merakla, heyecanla çevirdim, nasıl bitti anlamadım ve kesinlikle tavsiye ediyorum.

16 yorum:

  1. Çok merak ettiğim bir kitaptı. Almakla almamak arası kararsızdım. Sen de tavsiye ettiğine göre artık alınacaklarımın arasına kayıt edildi:)) Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seriyle ilgili olumsuz yorumlar da okudum ancak sevenler daha fazla. Kitabı beğeneceğini düşünüyorum arkadaşım. Okuduğunda yorumunu merak ediyorum. Sevgiler...

      Sil
  2. Alınacaklar listeme girdi kitap. :)

    Bu arada seni mimledim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, evet kitabı sevdim ancak çok zor beğendiğin için beğenmezsin diye de korkuyorum açıkçası. Umarım sen de seversin :)
      Mim için de teşekkürler, hemen bakıyorum.

      Sil
    2. :D Ya beğenirim illaki de belki öyle çok çok beğenmem en fazla. Hani verdiğim paraya acıyacak kadar kötü değildir kitap diye düşünüyorum. :)

      Sil
    3. Ben sevdim, çok akıcıydı, merakla okudum. Bir yorumda dilinin sadeliği eleştirilmiş. Bence dilinin sade olması akıcı olmasını sağlar. Sonuçta roman okuyorum ve okurken keyif almak istiyorum. Kişisel gelişim kitabı ya da makale okur gibi okumak istemiyorum. Beğenmezsen üzülürüm Kristal'im. Yorumlarına güvendiğin başka bloglara da baksan diyorum :)

      Sil
    4. Ben genelde bi kitabı seçerken yorumlara bakmıyorum canım. :) Okuyucuların genel tepkilerine bakıyorum. Beğenen beğenmeyenden fazlaysa birde türü bana hitap ediyorsa öyle okuyorum. Spoiler yerim korkusuna kitabın konusuna bile bakamam çoğu zaman. :D Bir kaç defa öyle bi şansızlık yaşadığım için, birde yorumlardan, arka kapak yazısından falan çakıyorum artık hemen kitabın nasıl ilerleyeceğini. Oda çok sinir bozucu oluyor. Zaten yeteri kadar tahmin yürütüyorum kitabı okurken, birde ekstrası olmasın mümkünse. :D

      Sil
    5. Düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum. Bloglarda, ben de kitap beğenilmiş mi tavsiye ediliyor mu ona dikkat ediyorum. Kitabın arka kapak yazısına kitabı okumadan önce mecbur kalmadıkça bakmıyorum. Bazen arka kapak yazılarında sonuç bile açıklanıyor neredeyse :)

      Sil
    6. Ay dimi yaaa bide öyleleri var. :D Direk sonuca gidiyor hani kitabı okumana gerek kalmıyor. Arka kapak yeterince seni bilgilendiriyor kitap hakkında. :D

      Sil
    7. Kesinlikle öyle, kitabı okumaya ne gerek var ki. Yayınevleri bunu düşünemiyor mu acaba ?

      Sil
  3. Güzel kitaptı ben de sevmiştim...gerçi devamını okumadım ama bu güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz ikinci kitaba başlamadım ama elimdeki kitap bitince başlamayı düşünüyorum. Umarım ilk kitabı aratmaz serinin devamı :)

      Sil
  4. Bu kitabı sevemeyen bir tek benim herhalde. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da oluyor böyle bazen:) Herkesin çok sevdiği bir kitabı sevmediğim oluyor benim de.

      Sil
  5. çok uzun yıllar önce genç kızken yani :) benzer bir kurguya dayanan bi fil izlemiş ve çok etkisinde kalmıştım.adını hatırlamıyorum maalesef.kitapla ilgili birkaç yorum okumuştum ve o kadar zıt yorumlar varki.tabiki en güzeli kendinin tecrübe etmesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kitabın filmi olsa güzel olur :) Bu seriyi almadan önce olumsuz yoruma rastlamamıştım, o zaman belki alıp almamakta kararsız kalabilirdim ama iyi ki de almışım, ben severek okudum :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP