5 Soruyla Yaz Etkinliği - (Mim # 27)

Unknown | 7/28/2015 |

Ne zamandır mim yapmıyorum ve uzun bir aradan sonra mimlenmişim. Bilin bakalım kim mimlemiş beni, tabii ki Kristal Kitap :) Kristal’im mimler de yapmaz mıyım hiç! Beş soruluk kısacık bir etkinlik, hemen sorulara geçiyorum.
1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?
Tatil, deniz, sıcak.
2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?
Kitap okuma sıklığım mevsimlere göre değişmiyor.
3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?
Mevsime göre kitap okumam ama kış mevsiminin yaşandığı bir öyküsü varsa daha çok seviyorum.
4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?
Kitaplarıma bu kadar hassas davranırken plajda kitap okumak gibi bir hataya düşmüştüm bir zamanlar. Rüzgâr ve kum eşliğinde zor oluyor. Kerime Nadir’in Saadet Tacı kitabını okumuştum.
5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Sarı, mavi, yeşil.
Ben de sevgili arkadaşım Kozmokitap mimliyorum.
 

2 yorum:

  1. Mim için teşekkür ederim arkadaşım. Hemen cevaplıyorum. Blogumda bir kitap çekilişi var , katılmak istersen beklerim:)) Sevgiler♥

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP